عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 28 فروردين 1400
بازدید : 261
نویسنده : مبینا

پلای وود یا تخته سه لایی

به گزارش سایت برتری، شاید تا به حال با تخته سه لایی آشنا نشده باشید و یا اینکه نام آن را تنها در اینترنت دیده باشید. آیا میدانید که امروزه چرا این محصول از اهمیت بالایی برخوردار است و در صنایع صنعتی به آن نگاه ویژه ای مینمایند؟ وقت آن رسیده است که دیگر با کاربردهای شگفت انگیز این تخته چوب آشنا شوید و در مواقع لزوم از این محصول استفاده نمایید.

تخته سه لایی

تخته سه لایی که در برخی مواقع به آن تخته چندلایی نیز گفته میشود، یک تخته چوب صنعتی است که از به هم چسباندن چند ورق چوبی به صورت لایه ای تشکیل میشود. اهمیت استفاده از این تخته چوب، به جهت استحکام بالای آن است. نحوه خاص چسباندن ورق های چوبی به یکدیگر سبب شده است تا تخته سه لایی نسبت به دیگر انواع تخته چوب، استحکام بسیار بالاتری داشته باشد.

ویژگی مهم دیگر این نوع تخته چوب، وزن سبک آن است. شاید باور این موضوع کمی سخت باشد اما استحکام بالای تخته سه لایی با وجود وزن کمتر آن، نکته ای است که حقیقت دارد. تخته های چوبی سنگین همواره معضلات خاص خود را دارند و استفاده از آنها برای افرادی که با این تخته چوب های سنگین کار میکنند، بسیار سخت است. به همین دلیل با تولید تخته سه لایی یکی از مهمترین مشکلات افراد در این حوزه برطرف شد.

کاربردهای تخته سه لایی

 کاربرد های تخته سه لایی

به دو ویژگی شاخص تخته سه لایی در قسمت قبلی پرداختیم و همین دو ویژگی سبب شده اند که کاربردهای تخته سه لایی بسیار بیشتر از دیگر انواع تخته چوب باشد. البته تخته سه لایی از ویژگی های مهم دیگری نیز برخوردار است که در این باره میتوان به ضد آب و رطوبت بودن تخته سه لایی، تولید در ابعاد بزرگ، سازگاری با محیط زیست و عدم ترک خوردگی و پیچ خوردگی آن در زمان اتصال با میخ و پیچ اشاره نمود.

همین ویژگی های منحصربفرد، تخته سه لایی را به یکی از پرکاربردترین فرآورده های چوبی در جهان تبدیل نموده است. مهمترین کاربردهای تخته سه لایی عبارتند از:

  • استفاده در کابینت سازی
  • استفاده در صنعت مبلمان
  • استفاده در ساخت دربهای چوبی
  • استفاده در ساخت جعبه های بسته بندی
  • استفاده در ساخت غرفه ها
  • استفاده در قالب بندی ساختمان
  • استفاده در ساخت اسباب بازی های چوبی
  • استفاده در صنایع نظامی دریایی و هوایی
  • استفاده در کف، سقف، دیوار و پله های خانه های چوبی
  • استفاده در ساخت وسایل چوبی تزئینی
  • استفاده در ساخت پالت های چوبی
  • استفاده در ساخت بیلبوردهای تبلیغاتی
  • و ...

این حجم از کاربردهای مختلف در صنایع گوناگون، به خوبی نمایانگر اهمیت تخته سه لایی در صنعت کشور میباشد. این محصول در کشور متقاضیان بسیاری دارد و علاوه بر تولید، واردات آن نیز در کشور انجام میشود. بهترین نوع تخته سه لایی در دنیا، متعلق به کشور روسیه است. اگر به دنبال بهترین نوع تخته سه لایی میگردید، میتوانید تخته سه لایی روسی را برای پروژه های خود انتخاب نمایید.

همچنین تولیدکنندگان بسیاری نیز در کشور وجود دارند که از مواد اولیه مرغوب روسی برای تولید تخته سه لایی خود استفاده میکنند تا محصول نهایی آنها از بالاترین سطح از کیفیت برخوردار باشد. شما نیز میتوانید به واسطه بودجه درنظر گرفته شده برای اجرای پروژه خود، از هر دو نوع تخته سه لایی استفاده نمایید.



:: برچسب‌ها: تخته سه لایی , پلای وود , ,

به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جایی برای درج بهترین های وب فارسی و آدرس bartari.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com