عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 5 آبان 1400
بازدید : 168
نویسنده : مبینا

پروبیوتیک چیست؟

پروبیوتیک ها ترکیبی از باکتری های مفید زنده و یا مخمرهایی هستند که به طور طبیعی در بدن شما زندگی می کنند. معمولاً به باکتری ها به عنوان چیزی که شما را بیمار می کند با دید منفی نگریسته می شود. با این حال، شما به طور مداوم دو نوع باکتری در بدن خود دارید؛ باکتری های خوب و باکتری های بد. هنگامی که عفونت می کنید، باکتری های بد بیشتری وجود دارد که سیستم شما را از تعادل خارج می کند.

پروبیوتیک ها از باکتری های خوب تشکیل شده اند که به حفظ سلامت بدن و عملکرد خوب کمک می کنند. این باکتری خوب از بسیاری جهات به شما کمک می کند، از جمله مبارزه با باکتری های بد در صورت داشتن مقدار زیاد آن، به شما کمک می کند احساس بهتری داشته باشید. مصرف مکمل های پروبیوتیک راهی ساده برای افزودن باکتری های خوب به بدن شما می باشد.

پروبیوتیک های مفید (میکروب ها) در کجای بدن زندگی می کنند؟

پروبیوتیک چیست

اگرچه رایج ترین مکان مرتبط با میکروب های مفید روده شما (بیشتر روده بزرگ) است، اما مکان‌های مختلفی در بدن و روی بدنتان وجود دارد که میزبان میکروب های خوب است. این نقاط با «جهان بیرون» در تماس هستند و شامل موارد زیر می شوند:

  • روده
  • دهان
  • واژن
  • مجاری ادراری
  • پوست
  • ریه ها

پروبیوتیک ها چگونه کار می کنند؟

وظیفه اصلی پروبیوتیک ها یا باکتری های خوب، حفظ تعادل سالم در بدن شماست. به این فکر کنید که بدن خود را در حالت خنثی نگه دارید. هنگامی که بیمار هستید، باکتری های بد وارد بدن شما می شوند و تعداد آن ها افزایش می یابد. این کار بدن شما را از تعادل خارج می کند. باکتری های خوب با باکتری های بد مبارزه می کنند و تعادل را به بدن باز می گردانند و باعث می شوند احساس بهتری داشته باشید.

باکتری های خوب با حمایت از عملکرد سیستم ایمنی و کنترل التهاب، شما را سالم نگه می دارند. انواع خاصی از باکتری های خوب نیز در موارد زیر به شما کمک می کنند:

  • به بدن خود در هضم غذا کمک کنید.
  • باکتری های بد را کنترل کنید تا شما را بیمار نکنند.
  • ویتامین ایجاد کنید.
  • برای جلوگیری از ورود باکتری های بدی که ممکن است مصرف کرده باشید (از طریق غذا یا نوشیدنی) از سلول هایی که روده شما را پوشانده اند، حمایت کنید.
  • تجزیه و جذب داروها.

این عمل متعادل کننده به طور طبیعی همیشه در بدن شما اتفاق می افتد. برای تحقق آن نیازی به مصرف مکمل های پروبیوتیک ندارید. باکتری های خوب فقط یک بخش طبیعی از بدن شما هستند. خوردن یک رژیم غذایی متعادل و غنی از فیبر در هر روز به حفظ تعداد باکتری های خوب در سطح مناسب کمک می کند.

مکمل پروبیوتیک

مکمل پروبیوتیک فوراور

با توجه به نقش پررنگ پروبیوتیک ها بر سلامتی و اهمیت وجود آن ها در بدن به میزان کافی، مکمل های غذایی حاوی پروبیوتیک جایگاه ویژه ای را در رژیم غذایی افراد به خود اختصاص می دهند. مکمل اکتیو پروبیوتیک فوراور نیز یکی از همین محصولات است که به خوبی جذب سیستم گوارشی شده و عملکرد خود را به بهترین نحو ممکن به انجام می رساند.

این محصول را می توانید با خیال راحت از فروشگاه فوراور کالا (https://www.foreverkala.com/) به عنوان نماینده رسمی این کمپانی خریداری نمایید.



:: برچسب‌ها: پروبیوتیک ,

به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جایی برای درج بهترین های وب فارسی و آدرس bartari.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com