عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 8 مرداد 1401
بازدید : 148
نویسنده : مبینا

انواع مختلفی از محصولات خوشبو کننده بدن در بازار وجود دارد که وعده می‌دهد بدون آسیب زدن به پوست با مواد شیمیایی، آن را خوشبوتر می‌کنند. برای بسیاری از افراد، استفاده از محصولات خوشبو کننده بدن باعث ایجاد حس لذت طراوت، آرامش و شادابی در طول روز می‌شود.

اما از بین تنوع زیاد محصولات، تعدادی از آن‌ها وجود دارند که کار خود را در ایجاد بوی خوب به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهند؛ از جمله بادی اسپری و بادی اسپلش. در ادامه چند نوع از انواع خوشبو کننده‎های بدن را معرفی کرده‌ایم.

اولین خوشبو کننده بدن: بادی میست

به بیان ساده، بادی میست نسخه‌ای بسیار ملایم‌تر از عطر است که غلظت بسیار پایین‌تری نسبت به آن دارد. بادی میست‌ها به دلیل غلظت پایینی که دارند، می‌توانند به صورت روزانه مورد استفاده قرار بگیرند. همچنین در حجم‌های بیشتری نسبت به عطرها در دسترس هستند که می‌توانید بدون نگرانی از تمام شدن زود هنگام، از آن‌ها استفاده کنید.

این محصولات معمولاً دو تا سه ساعت روی پوست باقی مانده و بوی خوبی به بدن می‌دهند؛ بنابراین اگر می‌خواهید در تمام مدتی که خارج از خانه هستید بدن خوشبویی داشته باشید، باید بادی میست خود را همراه خود ببرید.

نحوه استفاده از بادی میست

بادی میست باید مستقیماً روی پوست مالیده شود. برای استفاده حداکثری از رایحه این نوع خوشبو کننده بدن، می‌توانید آن را بعد از حمام روی پوست مرطوب اسپری کنید. همچنین می‌توانید بادی میست را مستقیماً روی نقاط نبض خود مثل مچ دست، گردن یا پشت گوش‌ها بزنید.

هنگامی که می‌خواهید از این محصول به طور مستقیم روی نقاط نبض خود استفاده کنید، آن را در فاصله هشت تا ده سانتی‌متری از پوست خود نگه داشته و یک بار اسپری کنید. در نهایت اجازه دهید تا به طور طبیعی خشک شود.

دومین خوشبو کننده بدن: بادی اسپلش

شاید شما اسم این محصول را زیاد شنیده باشید. اما بادی اسپلش چیست؟ بادی اسپلش نیز مانند عطر است با این تفاوت که حاوی درصد بالایی از روغن‌های معطر نبوده و در نتیجه رایحه آن ملایم‌تر است. بادی اسپلش‌ها معمولا ارزان‌تر از عطرهایی با رایحه مشابه هستند. در واقع بادی اسپلش، یکی از جدیدترین محصولات خوشبو کننده بدن است که در بین خانم‌ها محبوبت زیادی دارد. این محصول به دلیل رایحه تازه و سبکی که دارد، به یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده در ماه‌های گرم سال تبدیل شده است.

از طرف دیگر، این محصولات به دلیل استفاده از حداقل مواد شیمیایی در ترکیبات خود، می‌توانند با کمترین احتمال در ایجاد حساسیت پوستی، به بدن شما بوی خوب و احساس بدهند. از دیگر مزایای بادی اسپلش، می‌توان به هیدراته کردن پوست اشاره کرد که همراه با عطر ملایمی که دارند، احساس طراوت را در طول روز به شما می‌دهند.

 بادی اسپلش

سومین خوشبو کننده بدن: بادی اسپری

بادی اسپری نیز در مقایسه با عطرها سبک‌تر بوده و غلظت کمتری دارد و حدودا تا چهار ساعت ماندگار است. برای ماندگاری طولانی‌تر رایحه آن روی بدن، نیاز به تمدید آن در طول روز دارید.

طول عمر کوتاه‌تر بادی اسپلش‌ها نیز به این معنی است که در اغلب موارد در اندازه‌های بزرگتر، حجم‌های بیشتر و قیمت پایین‌تر نسبت به عطرها در دسترس هستند و آن‌ها را همانند بادی میست‌ها و بادی اسپلش‌ها به محصولی محبوب تبدیل می‌کنند.

نحوه اعمال بادی اسپری

بادی اسپری نیز مانند عطر و بادی میست باید به طور مستقیم روی پوست اسپری شود. بهتر است از این محصول بلافاصله بعد از دوش صبحگاهی یا حمام استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. همچنین می‌توانید قبل از استفاده، در نقاط مورد نظر مقداری مرطوب کننده بزنید و سپس از بادی اسپری روی آن نقطه اسپری کنید. 

جمع بندی

در این مقاله پرکاربردترین انواع خوشبو کننده‌های بدن و ویژگی‌های آن‌ها را بررسی کردیم. همچنین نحوه استفاده بهینه از این محصولات را شرح دادیم. خوشبو کننده‌های بدن در اغلب موارد جایگزینی ارزان‌تر با رایحه‌ای ملایم‌تر نسبت به عطرها هستند. اما باید توجه داشته باشید به دلیل ماندگاری پایین آن‌ها، در طول روز نیاز دارید که چندین بار از آن‌ها استفاده کنید. اغلب افراد از اینکه رایحه خوشبوکننده‌ها ماندگاری پایینی دارند شکایت می‌کنند و شاید این تنها مشکل از این محصولات باشد. با توجه به رایحه سبک و ملایم خوشبو کننده‌ها و قیمت پایین‌تر این محصولات نسبت به عطرها، می‌توان این مشکل را نادیده گرفته و با تمدید خوشبو کننده در طول روز آن را رفع کرد.

راه‌های بسیار زیادی وجود دارد که با انجام دادن آن‌ها می‌توانید در طول روز برای ساعت‌های بیشتری بوی این محصولات را روی بدن خود حس کنید. دانستن این راه‌ها برای ماندگاری بیشتر خوشبو کننده‌های بدن روی پوست می‌تواند کمک بزرگی به شما بکند.


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جایی برای درج بهترین های وب فارسی و آدرس bartari.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com