عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 29 دی 1399
بازدید : 377
نویسنده : مبینا

پاک کردن لکه شمع

پاک کردن لکه شمع از روی سطوح

به گزارش سایت برتری لوکس بلاگ، به طور کلی برای پاک کردن لکه شمع چهار راهکار اصلی وجود دارد:

  1. سرد کردن با یخ
  2. گرم کردن موم شمع
  3. استفاده از اتو
  4. اسپری هوای فشرده

بهترین راه برای پاک کردن لکه شمع، استفاده از یخ برای سرد کردن آن است. با این کار، موم شمع سفت و محکم شده و به راحتی با استفاده از یک کاردک یا هر چیز لبه دار دیگری می توان آن را از سطح مورد نظر جدا نمود. پس از جدا شدن لکه از سطح، تنها اثر کمرنگی از موم روی سطح باقی می ماند که با یک پودر لکه بر یا شوینده مناسب به راحتی از بین می رود.

دومین راه، گرم کردن موم شمع می باشد. برای این کار از ابزارهایی همانند سشوار می توانید استفاده نمایید. با گرم شدن لکه، موم شمع آرام آرام ذوب می شود و با استفاده از یک دستمال تمیز می توانید آن را جمع آوری کنید. توجه داشته باشید موم ذوب شده را به آرامی از روی سطح بلند کنید؛ چرا که با کشیدن آن روی سطح، پارافین ذوب شده به بافت سطح نفوذ کرده و به سختی از بین می رود.

استفاده از اتو نیز راه حل دیگری است که بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند. تنها کافی است یک لایه دستمال تمیز روی لکه قرار داده و اتوی داغ شده را روی آن قرار دهید. این روش نیز عملکردی درست همانند روش قبلی دارد و به همین علت طی انجام آن به هیچ عنوان نباید اتو روی سطح کشیده شود.

آخرین راه حل برای پاک کردن لکه شمع، استفاده از اسپری هوای فشرده است. با استفاده از این اسپری، لکه شمع سرد و سفت شده و با یک کاردک به راحتی از سطح جدا می شود. فرایند انجام شده در این روش نیز بسیار مشابه با استفاده از یخ می باشد.

منبع: https://www.paxanco.com/detail/39/remove-candle-stain



:: برچسب‌ها: پاک کردن شمع , لکه شمع ,

به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جایی برای درج بهترین های وب فارسی و آدرس bartari.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com