عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 9 آبان 1399
بازدید : 1414
نویسنده : مبینا

فرهنگ امریکایی

به گزارش سایت برتری: فرهنگ آمریکایی آداب و رسوم ایالات متحده را در بر می گیرد. فرهنگ شامل دین، ​​عادات غذایی، آنچه ما می پوشیم، چگونگی پوشیدن آن، زبان ما، ازدواج و خانواده، موسیقی، آنچه معتقدیم درست یا غلط است، نحوه نشستن روی میز، نحوه استقبال از بازدید کنندگان، رفتار با عزیزانمان و یک میلیون چیز دیگر را دربر میگیرد. ایالات متحده یکی از متنوع ترین کشورهای جهان در زمینه فرهنگی است. تقریباً هر منطقه از جهان بر فرهنگ آمریکایی تأثیر گذاشته است، به ویژه انگلیسی ها که از اوایل دهه 1600 کشور امریکا را استعمار کردند. فرهنگ ایالات متحده همچنین توسط فرهنگ بومیان آمریکا، آمریکای لاتین، آفریقایی ها و آسیایی ها شکل گرفته است.

عناصر اصلی فرهنگ امریکایی: زبان

طبق گفته دولت فدرال ایالات متحده هیچ زبان رسمی ایالات متحده وجود ندارد. در حالی که تقریباً به تمام زبانهای جهان در ایالات متحده صحبت می شود، بیشترین زبانهای غیر انگلیسی صحبت می شود اسپانیایی، چینی، فرانسوی و آلمانی است. نود درصد مردم ایالات متحده حداقل برخی انگلیسی صحبت می کنند و درک می کنند و بیشتر تجارت رسمی به زبان انگلیسی انجام می شود. برخی از ایالت ها زبان های رسمی یا ترجیحی دارند. به عنوان مثال، انگلیسی و هاوایی زبان های رسمی در هاوایی هستند. اداره سرشماری تخمین می زند که بیش از 300 زبان در ایالات متحده صحبت می شود.

عناصر اصلی فرهنگ امریکایی: مذهب و دین

تقریباً هر مذهب شناخته شده ای در ایالات متحده دیده می شود. این کشور بر اساس آزادی مذاهب بنا شده است. طبق اطلاعات جمع آوری شده توسط مرکز تحقیقات موسسه پیو، یک گروه تحقیقاتی غیرحزبی، در سال 2017، حدود 71٪ از آمریکایی ها خود را مسیحی معرفی می کنند. این تحقیق همچنین نشان داد که حدود 23٪ هیچ گونه وابستگی مذهبی ندارند و حدود 6٪ از جمعیت ادیان غیر مسیحی را ساخته اند. (در حدود 1 درصد مسلمان و 2 درصد یهودی)

عناصر اصلی فرهنگ امریکایی: غذا و عادات غذایی

غذاهای آمریکایی در اوایل تاریخ خود تحت تأثیر اروپایی ها و بومیان آمریکا بودند. امروزه، تعدادی از غذاها وجود دارد که معمولاً به نام آمریکایی شناخته می شوند: مانند همبرگر، هات داگ، چیپس سیب زمینی، مرغ سوخاری، ماکارونی و پنیر و استیک.

عناصر اصلی فرهنگ امریکا: ورزش و تفریح

ایالات متحده یک کشور ورزشی است، با میلیون ها هوادار که فوتبال امریکایی، بیس بال، بسکتبال، هاکی و سایر ورزش ها را دنبال می کنند. بیس بال، که در آمریکای استعماری توسعه یافت و از اواسط دهه 1800 به یک ورزش سازمان یافته تبدیل شد، به عنوان سرگرمی مورد علاقه آمریکا شناخته می شود. اگرچه طبق نظرسنجی هریس، محبوبیت آن در سه دهه گذشته توسط فوتبال کاهش یافته است.
 
برای مشاهده و مطالعه بیشتر در مورد مردم امریکا و عادات آنها به لینک روبرو مراجعه کنید: american culture


:: برچسب‌ها: فرهنگ امریکا , فرهنگ , ,

به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جایی برای درج بهترین های وب فارسی و آدرس bartari.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com