عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 27 بهمن 1399
بازدید : 360
نویسنده : مبینا

به گزارش سایت برتری، آلوئه ورا یکی از قدیمی ترین گیاهانی است که شناخته شده است و فواید شگفت انگیز زیادی برای پوست، سلامتی، کاهش وزن و ... فراهم می کند. در این مقاله قصد داریم 6 مزیت برتر آلوئه ورا را با شما در میان بگذاریم.

خواص آلوئه ورا برای بدن

گیاه آلوئه ورا که به ظاهر کاکتوس سبز در باغچه شما کاشته شده است، نه تنها گیاهی است که ریشه در فرهنگ عامیانه و سنتی دارد، بلکه هسته اصلی یک صنعت چند میلیون دلاری است که از کرم های زیبایی گرفته تا آب میوه های سالم و مکمل های غذایی گسترش می یابد. با گذشت زمان، آلوئه ورا یکپارچه خود را در همه مواردی که ما استفاده می کنیم ادغام کرده است. اما چه چیزی باعث تمایز این گیاه معجزه آسا شده است؟

گیاه آلوئه ورا دارای یک ژل شفاف غلیظ، بسیار تلخ و به دلیل خواص درمانی باورنکردنی مشهور در سراسر جهان است. این ژل شفاف از حدود 96٪ آب، برخی ترکیبات آلی و غیر آلی تشکیل شده است. ژل این گیاه هزار درمان دارای 18 پروتئین، 20 آمینو اسید موجود در بدن، ویتامین A ،B ،C و E.

خواص آلوئه ورا برای پوست

خواص آلوئه ورا برای پوست

آلوئه ورا برای صورت و پوست فواید بسیاری دارد. هنگامی که از بافت نازک ژل طبیعی آلوئه ورا را روی پوست خود قرار می دهید، متوجه آرامش و خنک شدن آن خواهید شد. آلوئه ورا گیاه معجزه آسایی است که می تواند برای درمان زخم، بریدگی جزئی، خشکی پوست و سوختگی شدید استفاده شود. استفاده از آلوئه ورا و کرم های آن برای بهبود خشکی پوست، اسکراب، از بین بردن انواع آکنه و زخم و حتی برای پوست های حساس توصیه میشود.

خواص آلوئه ورا برای کاهش وزن

آلوئه ورا برای کاهش وزن

 به گفته بریت براندون، نویسنده کتاب راهنمای همه چیز برای آلوئه ورا برای سلامتی:

آلوئه ورا می تواند اثربخشی رژیم شما را بهبود بخشد و پتانسیل کاهش وزن شما را به حداکثر برساند. همچنین با داشتن مقدار زیادی ویتامین و مواد معدنی که باعث کاهش وزن می شوند به عنوان اسیدهای آمینه و آنزیم ها آلوئه ورا تضمین می کند رژیم غذایی شما نه تنها از کاهش وزن حمایت می کند، بلکه باعث بهبود جذب و استفاده از بدن می شود، سلامت کلی و همچنین موفقیت در کاهش وزن را بهبود می بخشد.

آلوئه ورا در طیف وسیعی از محصولات بهداشتی مانند مکمل های غذایی، آب میوه و غیره استفاده می شود. این ماده غنی از آنتی اکسیدان است که به معنی کاهش رادیکال های آزاد در بدن و تقویت ایمنی بدن است. همچنین منبع خوبی از پروتئین است، بنابراین به رشد عضلات کمک می کند و مقدار زیادی انرژی به شما می دهد. مطالعات بی شماری وجود دارد که ثابت می کند آلوئه ورا چقدر در کاهش وزن موثر است، اما باید به طور منظم و طولانی مدت مصرف شود.

آلوئه ورا، موثر در درمان ریزش مو

ژل خالص آلوئه ورا برای مو

آلوئه ورا حاوی آنزیم های پروتئولیتیک است که سلول های مرده پوست را در سر ترمیم می کند. همچنین به عنوان یک نرم کننده عالی عمل می کند و موهای شما را صاف و براق می کند. این گیاه باعث رشد مو می شود، از خارش پوست سر جلوگیری می کند و شوره سر را کاهش می دهد. دایان گیج، محقق خواص گیاهان مینویسد:
کراتین پروتئین اصلی مو است که از اسیدهای آمینه، اکسیژن، کربن و مقادیر کمی هیدروژن، نیتروژن و گوگرد تشکیل شده. آلوئه ورا یک ترکیب شیمیایی مشابه به کراتینه دارد و باعث جوان سازی مو با مواد مغذی خاص خود می شود و به آن خاصیت ارتجاعی بیشتری می دهد و از شکستگی آن جلوگیری می کند.

بهترین محصولات آلوئه ورا کدامند؟

خرید و استفاده از آلوئه ورا از عطاری ها به دلیل اینکه نژاد های مختلفی از این گیاه وجود دارد (بسیاری غیر قابل خوردن هستند.) زیاد توصیه نمیشود. شرکت فوراور ایران نماینده انحصاری محصولات فوراور در ایران با عرضه محصولاتی با خلوص 99.8 درصد از آلوئه ورا و عسل خالص، کمک شایانی به بهبود سلامتی جامعه کرده است. نژاد آلوئه ورا مورد استفاده در محصولات فوراور امریکا نژاد باربادنسیس میلر است و مزارع وسیعی در ایالت آریزونای امریکا از آلوئه ورا برای شرکت فوراور لیوینگ است.



:: برچسب‌ها: آلوئه ورا , خواص آلوئه ورا , آلوئه ورا خالص , ,

به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جایی برای درج بهترین های وب فارسی و آدرس bartari.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com